|
|
|
|
Розглянуто та досл╕джено алгоритми в╕зуал╕зац╕╖ граф╕в ╕╓рарх╕чних мереж, зокрема алгоритм Суг╕яма-методу. Даний метод дозволя╓ виконувати в╕зуал╕зац╕ю комплексних ╕╓рарх╕чних мереж. Його алгоритм включа╓ так╕ етапи: трансформац╕я ребер для отримання ацикл╕чного графу; призначення вершинам р╕вн╕в таким чином, щоб кожне ребро йшло в╕д б╕льш високого р╕вня на нижчий р╕вень; зам╕на ребер, що проходять через к╕лька р╕вн╕в, ф╕ктивними вершинами; впорядкування вершин таким чином, щоб зменшити к╕льк╕сть перетин╕в м╕ж ребрами; призначення кожн╕й вершин╕ координат в межах ╖╖ р╕вня. Цей алгоритм дозволя╓ отримувати саме ╕╓рарх╕чну укладку мереж╕. Водночас, ╕сну╓ багато задач, пов.язаних ╕з в╕зуал╕зац╕╓ю комплексних мереж, як╕ не ╓ ╕╓рарх╕чними в повн╕й м╕р╕. Прикладом тако╖ мереж╕ може слугувати так званий "клуб багат╕╖в". В таких кваз╕-╕╓рарх╕чних мережах ╕снують зв.язки, як╕ порушують ч╕тку ╕╓рарх╕чну будову графу. Отже, бажано модиф╕кувати алгоритм Суг╕яма-методу з тим, щоб врахувати особлив╕сть будови конкретно╖ кваз╕-╕╓рарх╕чно╖ мереж╕. При цьому поста╓ проблема розташування "зайвих" вершин та ребер графу при його в╕зуал╕зац╕╖. |
P e к л а м a:
[an error occurred while processing this directive][an error occurred while processing this directive]
File not found.
[an error occurred while processing this directive]