Ланде Д.В., Фурашев В.М.
Індекси медіаприсутності і порівняння
в інформаційному просторі
//
Інформація і право, 2012. -
N 3 (6). - C. 122-128.
Анотація.
При проведенні аналітичних досліджень важливу увагу приділяють присутності в
інформаційному просторі організацій, брендів, політичних партій, інших
об'єктів. Для незалежної цифрової оцінки рівня присутності об.єктів в
інформаційному просторі пропонується застосовувати підходи, що
застосовуються в економіці при визначенні економічного монополізму, які
базуються на дослідженнях Лоренца, Джині, Гувера, Тейла тощо.
Ключові слова:
індекси порівняння, індекси медіаприсутності, інформаційний простір,
контент-моніторинг, монополізм.
P e к л а м a:
[an error occurred while processing this directive][an error occurred while processing this directive]
File not found.
[an error occurred while processing this directive]