Ланде Д.В., Фурашев В.М.
╤ндекси мед╕априсутност╕ ╕ пор╕вняння
в ╕нформац╕йному простор╕
//
╤нформац╕я ╕ право, 2012. -
N 3 (6). - C. 122-128.
Анотац╕я.
При проведенн╕ анал╕тичних досл╕джень важливу увагу прид╕ляють присутност╕ в
╕нформац╕йному простор╕ орган╕зац╕й, бренд╕в, пол╕тичних парт╕й, ╕нших
об'╓кт╕в. Для незалежно╖ цифрово╖ оц╕нки р╕вня присутност╕ об.╓кт╕в в
╕нформац╕йному простор╕ пропону╓ться застосовувати п╕дходи, що
застосовуються в економ╕ц╕ при визначенн╕ економ╕чного монопол╕зму, як╕
базуються на досл╕дженнях Лоренца, Джин╕, Гувера, Тейла тощо.
Ключов╕ слова:
╕ндекси пор╕вняння, ╕ндекси мед╕априсутност╕, ╕нформац╕йний прост╕р,
контент-мон╕торинг, монопол╕зм.
P e к л а м a:
[an error occurred while processing this directive][an error occurred while processing this directive]
File not found.
[an error occurred while processing this directive]