Ланде Д.В., Фурашев В.М.

Індекси медіаприсутності і порівняння в інформаційному просторі

// Інформація і право, 2012. - N 3 (6). - C. 122-128.

 

Анотація. При проведенні аналітичних досліджень важливу увагу приділяють присутності в інформаційному просторі організацій, брендів, політичних партій, інших об'єктів. Для незалежної цифрової оцінки рівня присутності об.єктів в інформаційному просторі пропонується застосовувати підходи, що застосовуються в економіці при визначенні економічного монополізму, які базуються на дослідженнях Лоренца, Джині, Гувера, Тейла тощо.
Ключові слова: індекси порівняння, індекси медіаприсутності, інформаційний простір, контент-моніторинг, монополізм.


P e к л а м a: [an error occurred while processing this directive][an error occurred while processing this directive] File not found. [an error occurred while processing this directive]