Постійне зростання розмірності задач управління, зокрема, у соціотехнічних системах потребує
нових підходів до розв.язання управлінських задач, впровадження комп.ютеризованих засобів
підтримки діяльності осіб, що приймають рішення. Однією із проблем організаційного управління
в останній час стає урахування інформаційних впливів, що виникають у сучасних мережевих
середовищах.
Останнім часом в рамках теорії аналізу соціальних мереж і практики їх використання велика увага приділяється вивченню механізмів впливу в цих структурах і .репутації. окремих джерел впливу. Формально соціальна мережа являє собою граф, в якому множина вершин . це сукупність агентів, суб'єктів, індивідуальних чи колективних, а множина ребер являє собою сукупність відносин та соціальних зв'язків між агентами. Застосування моделі визначення репутації в соціальних мережах забезпечує можливість навчання системи, урахування смислової синонімії, омонімії в ключових питаннях; можливість застосування наявних напрацювань в області гіперкомплексних числових систем. При цьому створення ефективних методик і інструментарію для розв.язання задач організаційного управління в мережевих структурах було і залишається важливим науково-практичним завданням. |