Пост╕йне зростання розм╕рност╕ задач управл╕ння, зокрема, у соц╕отехн╕чних системах потребу╓
нових п╕дход╕в до розв.язання управл╕нських задач, впровадження комп.ютеризованих засоб╕в
п╕дтримки д╕яльност╕ ос╕б, що приймають р╕шення. Одн╕╓ю ╕з проблем орган╕зац╕йного управл╕ння
в останн╕й час ста╓ урахування ╕нформац╕йних вплив╕в, що виникають у сучасних мережевих
середовищах.
Останн╕м часом в рамках теор╕╖ анал╕зу соц╕альних мереж ╕ практики ╖х використання велика увага прид╕ля╓ться вивченню механ╕зм╕в впливу в цих структурах ╕ .репутац╕╖. окремих джерел впливу. Формально соц╕альна мережа явля╓ собою граф, в якому множина вершин . це сукупн╕сть агент╕в, суб'╓кт╕в, ╕ндив╕дуальних чи колективних, а множина ребер явля╓ собою сукупн╕сть в╕дносин та соц╕альних зв'язк╕в м╕ж агентами. Застосування модел╕ визначення репутац╕╖ в соц╕альних мережах забезпечу╓ можлив╕сть навчання системи, урахування смислово╖ синон╕м╕╖, омон╕м╕╖ в ключових питаннях; можлив╕сть застосування наявних напрацювань в област╕ г╕перкомплексних числових систем. При цьому створення ефективних методик ╕ ╕нструментар╕ю для розв.язання задач орган╕зац╕йного управл╕ння в мережевих структурах було ╕ залиша╓ться важливим науково-практичним завданням. |